onsdag 14 oktober 2015

Längtar hem till huset

Bor en natt till hos Charlie, sen får vi hämta djurklanen imorgon och åka hem. Jag var idag, fick cellgifter, v 6, nu börjar det gå framåt känner jag. Inga sprutor behövdes denna vecka då mina värden såg bra ut. Nästa vecka på fredag kommer våra 2 stora älskade barn!!! Längtar så galet mycket, är bästa att vara hel 100% familj. Lova har aldrig någonsin varit ifrån mig så här. Jag har haft henne 80% hela hennes liv. Jobbigt för mig men så glad för allt som flyter på i hennes liv. Tänk att hon går i mina fotspår lite. Hon har fått praktik på Sax och maskin redan, yeeey!  
Nästa vecka är det dubbel dos så jag är nog inte så pigg när dom anländer. Well, den här dan har varit bra, jag blev däckad 2 timmar direkt efter cellg, det är allergidosen man får först som gör det, men sen har jag varit på skolan ikväll. Kram från ett vansinnigt varmt LA!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha ha älskar Thomas pose 😀 kämpa på vi hejar på här hemifrån norr