tisdag 20 oktober 2015

Morrrr

Idag skulle jag fått dubbeldosen, MEN det var alldeles för låga värden (säkert min förkylning) för att ta nu.
SÅ, positiva i detta är en stark vecka, pigg när barnen kommer på fredag. Sen är resten negativt, skjuter på detta, får inte kryssa den här veckan, för vi kan inte hoppa över som förra gången. Det betyder att jag kommer vara sämre nästa vecka, då det är Halloween, min födelsedagsfest, när vi har gäster och att 19 januari blir en vecka senare. Det blir sprutor varje dag nästa vecka på toppen av den där dubbla jobbiga dosen, så jag känner jag kan tappa 3 dagar jag hade haft med barnen. Nu ska jag höra vad dom vill göra första helgen, så ska vi hitta på ngt. Jag vill utnyttja den här veckan att vara produktiv, sy gardeinerna till köket jag velat orka och måla några till stolar till köksbordet, går snoret över vill jag även klämma in lite motion och solande. Mest sur är jag, men det är vad det är. Jag fick också veta att det blir strålning efter operation, den är INTE kul. Först inlägg som är konstiga och hårda under strålning, efter ett år först så kan jag göra rekonstruktion. Svårt, men positivt tänkande ska jag försöka hitta någonstans...

Inga kommentarer: