söndag 17 maj 2015

Man får-int-va-dum

Har fått en vision om vad jag vill göra med köksluckorna, ja, stommarna oxå. Kunde inte med ord beskriva för Tomas då han ville veta vad, då det bara skulle låtit som galen cirkus. -lita på mig, försökte jag, då han gjort det förut på mina galna idéer och ändå blivit nöjd.  -Nää, det kan jag bara inte, det är ju KÖKET, du måste fram med ett förslag, sen säger jag. Oki.... När han jobbade på taket med verandan satt jag länge vi datorn, det var inte lätt att hitta bilder som kunde förklara. Och ordet "shabby chic" klingar väldigt illa i han öron. Jag har alltid varit mot det då jag tänkt vitt skavt och guldänglar. Men nu hör även chalk paint dit, och just DET älskar jag! Men i FÄRG! Tillslut hittade jag nästan exakt det jag ville, även några 2:a å 3:dje hand. Men han sa JA! Till det jag ville. Jag ska göra hela köket själv, ska bli såååå kul! 




Inga kommentarer: