söndag 24 maj 2015

Färgkaskad

Jag är väl lika med färg, det vet vi ju ;). Tänkt många gånger idag att det är tur att just jag och Tomas hittade varann. Tänk vad jobbigt annars... Jag är ju lite knäpp när det gäller främst inredning, och min älskade man gillar det :) idag har jag målat, slipat, vaxat och skruvat så att jag tillslut låg på golvet och kved. Aaaaaj vad ont i kroppen jag har. Kanske dumt att ta på sig att göra hela köket själv? Och så här? Är lixom ett verk i sig varenda lucka! Men lyckan jag kände när vi fått upp några på plats idag var härlig, blir galet fint!!
Tänkte först köpa en och en ny till varje lucka, som jag har till lådorna, men jag gjorde om de jag hade, färg, färg, vax å puts.

Älskar färgkombon!

Allt detta är på vitt laminat :)

Mumsfärger



1 kommentar:

Jannice sa...

Det blir ju helt amazing!!!! Du är så sjukt duktig ❤️❤️❤️