tisdag 5 maj 2015

Bland fruarna

Där stod hon.. Vid det hus jag sett på tv. Lång och vacker var hon, med en stjärnglans över sig. Maria hälsade var och en välkommen in, även Kameron kom fram och presenterade sig. Tyckte att vi kom flådigt ;). Att gå in hemma hos henne kändes märkligt. Det var mycket folk, märktes att det var många hon inte kände och att hon helst höll sig till hennes närmaste. Vilket jag förstår. Det var raffles, små påsar med olika vinster, där man kunde sätta sin biljett och även köpa fler och ha större chans att vinna ngt. Jag valde att sätta min i en med en hundbädd som vinst men jag gick bet :/. Istället budade jag smart på en silent auktion, och vann en av dom. Vad kan jag inte säga ännu, en överraskning. Vi fick god mat och underhållning av hula-dansande flickor. Mycket mingel, vilket jag är svindålig på, men Jannice är "kung" på det så jag nickade och höll med henne :). Vi var till 22, åkte tillbaka till kusin Lisa och somnade snabbt. Cool upplevelse, roligt att träffa svenskar, hade gärna haft några svenska vänner här.
Sötnöten!

Här står vi på röda mattan, märkligt :)

Så fina bilder från photoboothet

Jannice hennes kusin och moster <3 br="">

Hej då familjen Montazami!

Inga kommentarer: