söndag 19 juni 2011

Söndag, sprängd ljudvall

Flygets dag idag! fascinerande nå så otroligt! Typ 40 000 pers, helt galet! Rix fm festival, diggade till Swingfly, Danny å Saade. (Jag till SF då ;)
Jag har tänkt på att det var himla länge sen det var sånt pådrag på flygets dag.... och när jag tänkte närmare så var det när jag var 16... Vad var det nu för jubileum idag? 70. Å nej, det var 50 jubileet jag var på sist, SHIT va gammal jag kände mig då, trodde det var typ max 10 år sen... ;)
Kvällen tillbringades i medicinskåpet, nädå, jag tog tag i toaletten, sorterade alla mediciner (jag är en racklig kvinna så det är gigantiskt mycket) parfymer, krämer å jox, fyllde 2 ica-påsar med "skräp" och fick världens ordning, skönt!!
Nu, säng! Poss!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad duktig du är! Och TACK för grilltipsen. Nu vill jag genast laga all mat så :D Yo- länk till lilla vinsten: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/2011/06/vinnarna-av-bokmarkena-winners-of.html

PÖSS!

Lizz sa...

Jag såg den fina, tack finis! Ser fram emot den till min sommarpocketar! POSSPOSS