tisdag 7 juni 2011

Pusherdagar







Tänkte jag skulle visa lite "bakom kameran"-bilder från helgen. Dettta kan ju egentligen inte alls ge er en hint om vad som blir resultatet då fotografen var hur grymt kreativ och nytänkande som helst. Jag blev otroligt imponerad! Och sånt är roligt :).
Han håller vi hårt.
Vädret vad katastrofstorm och typ 10 grader. Jag hade 38-39 graders feber så för mig kändes det ännu värre. Vi steg upp 5 på Lördagmorgon och första fotningen var kl 07.00, den har jag inga bilder ifrån då jag klippte å stylade övriga under tiden.
Som tur var så blev allt så himla bra på en gång (tack vare svinduktigt team, modeller, fotografer, assistenter åsså jag).
Jag fick ta 16.30 bussen hem till lule igen. Hoppade i min one piece, proppade kroppen med alvedon, sen sov jag.
När jag kom hem somnade jag igen, sov till kvällen efter, var vaken 2 timmar, somnade igen till Måndag. På måndag sov jag 6 timmar på dagen, herregud, hur många timmar bli det?! OCH jag sov hela natten lång till idag.
Men jag är jublandes glad över bilderna, det kommer bli awesome! Och nu kläcks bara nya ideer som ska genomföras i sommar. Work it!

4 kommentarer:

Jankan sa...

Wow!
Ser grymt ut, kan bara föreställa mig hur det vart ;)
Du är the shit Lisa <3

Lizz sa...

gullunge ;)! du var ändå saknad! Vill ju att du ska sitta ihopklistrad vid mej :)

Fru Jansson sa...

Lisa, du kan ju sy ihop två onepieces och knöla ner Jankan i den ena. Det är väl det närmsta ihopklistrad man kan komma. Pyssar till er båda!

Lizz sa...

he, he, bra ide´! Tack å bock!