lördag 18 juni 2011

Bröllopsjobb idag!







På lördagsmorgon steg jag å Persbrandt upp kl 06.00, idag ska bakas brudar till bröllop :).
Vi tog cykeln, Persan sprang lycklig brevid. Vi stannade å plockade så romantiskt en härlig blombukett. Det blev galant å rockigt vackert. Jag börjar se ett mönster i mina uppsättningar, det beror nog på att dom ser det jag gjort och vill ha lite liknande för att det var så himla snyggt! Och själv gick jag igång på grejjen att göra egna hårsmycken så även denna uppsättnig fick en variant, så himla skirt, ja, lite slarvvackert! ;) make upen har jag oxå gjort idag. Grattis Anna å Per Sandsten!

5 kommentarer:

Jannice sa...

Hon blev så galet snygg, bra jobbat!

Anonym sa...

kan du inte göra en frisörblogg? där du bara lägger ut bilder på frisyrer, uppsättningar, färg och så?

skulle vara jätte inspirerande!

Lizz sa...

http://killerq.wordpress.com/
Där är vår frisörblogg ;)

Anonym sa...

Men det är ju så dålig uppdatering där :D

Lizz sa...

Kanske för att vi jobbar så mkt ;). Än så länge får det räcka med den här, min personliga å blandade blogg, det är vad tiden räcker till nu ;)
Jag får piska mig å kollegerna till lite bättre update på KQ ist :)