tisdag 14 juni 2011

snickeri å solsnack


Idag var jag till vc för den här himla sjukan, jag har nå virus igen. Fick rinexin, cocciliana å kortisonspray, få se om man får lite lättare att leva nu då ;). Imorrn ska jag till en annan dr för att kolla om jag har laktos el gluten allergi :/ syster läkare sa att man kan göra ett blodprov för det, hope so.
Jag hoppas jag blir reparerad ngn gång så man kan få läsa om ngt annat på den här bloggen, jag är tom less på mig själv :).
Jag tror att en semester kommer att sitta riktigt fint, en utlandsresa hade värmt upp mitt hjärta, men jag får hålla tummarna om en varm sommar. Det är lustigt vad jag är såååå beroende av värmen, de dagar det var 30 plus, var jag på topphumör, energin sprudlade. I söndags vaknade jag till +12 och nu är det filbunke. Jag sa att jag ger det 14 dagar, är det 12 grader i 14 dar säljer jag allt jag äger och flyttar till varmare land!
Hade jag varit singel å barnlös (oh, hemska tanke) så hade jag aldrig suttit här i Norrland nu. Men det kommer juh ;), alltså inte singel osv utan en tid då jag kan ta min familj å sätta den under solen.
Solen skiner ju idag, men håret på mina armar reser sig och huden är knottrig, ryggraden hurvas.
Det var ett himla tjat om vädret, jag går och målar om naglarna ist.. ;)
Puss å love å kärlek å värme till er alla!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

WAAAAAAAAAAOOOOOOOOOW!! Babe- vad sjukt snygg din blogg blivit!! YOU GO GIRL! :D Alltså NAE! Jäkla dumma sjuka. Hoppas du får ordning med den inom snar framtid!!Själv är jag tjocka isterbuk och är så less. Har ju inte kunnat träna heller för alla dumma sjukor jag dragit på mig (/%%¤¤(&(% . Men är nu på bättringsväg och jag har börjat successivt kunna röra på mig WOPPIIII! Så jag ber av hela mitt hjärta och tror att det kommer lösa sig för dig med- helst igår. Love u! / PinkCherryCoke FerryLady J ;D

Jannice sa...

Gillar nya designen, snyggt! Very Circus ;) puss!!!

Lizz sa...

Hej min sköna Double J ;), ja, sjukor är vansinnigt enerverande, särksilt för energiknippen som vi ;).
Och träningen, när i hela friden ska man få ruljans på det?
Hoppas du får ordning på dig me ;) puss min finaste Jennie.

Lizz sa...

Å puss till dej yankie, visst var den lite fin cirkusen? men jag hade velat ha en eeeegen cool design, å särkilt bannern..hmr, får klura, love u!