torsdag 2 juni 2011

Maraton






Idag bestämde jag mig för att jobba häcken ur led ;).
Nä, men jag har svinmycket på jobbet, nästan helt fullt till min semester.
Min familj, bagarens barn, står där med sina hårönskningar och jag kände bara att jag inte visste vart jag skulle "klämma" in dom. Jag hade kunnat jobbat kvällar men kroppen klarar inte för långa pass, så jag tog den här lediga dagen och använde den till att styra upp familjekön.
Dagens lista:
  • Mamma: Klipp & Färg
  • Gittan: Klipp å färg (glömde fota innan hon stack)
  • Dennis: Klipp å nyansering
  • Tomas: Klipp (å färg ikväll)
  • Lova: Avfärgn & nyansering
  • Vilda: Klipp & färg
Nu ska jag bara mysa ikväll, ladda batterierna för imorgon åker jag med bussen till Umeå, ska jobba med ett photoshoot i helgen. Jag valde buss ist för att köra bil själv, jag blir så himla trött och är rädd att somna vid ratten, så vila på bussen kändes bättre. Men jag hade vart tusen ggr gladare om Janko hade vart med ;).

Inga kommentarer: