torsdag 16 juni 2011

Day off börjar


..bra. Hade tid hos Rositas Hudvård för att färga å plocka ögonbryn, det var efterlängtat då jag som vithårigt barn har genomskinliga ögonbryn, och Rosita är absolut kung på detta, är dom inte perfekta så säg ;) Jag ska himla gå till ngn superduktig som kan tatuera dom, har målat och färgat vareviga dag i 21 år, borde ju inte ångra mig... ;) Men det måste vara ngn som är grym.
Sen lägger jag mig i solen, läser 5 min, går in, fastnar i nåt, går ut, läser i 2 min, går in, bakar morotskaka, går ut läser i 20 min...och så håller det på fram till snart typ. Det är hattparad ikväll på dagis, grillning å avslutning för skolbarnen.
Ska trixelifixa några grillspett, ses sen!

3 kommentarer:

Jannice sa...

Jag har bakat glutenfria havrekakor till din ära ikväll, smakprov kommer imorgon ;) Puss!!

Lizz sa...

å då byter vi grejjer :)elr kakor ;)

Lizz sa...

Gulle! glutenfria oxå :) men jag hade nog inte det trodde han... men det är så himla gulligt av dig!