torsdag 24 mars 2016

Varmt å soligt

Igår åt vi tårta när barnen kom, hade kalas för Dennis. Senare på kvällen åt vi mexikanskt på Mi Corazon, Swans restaurang. Lova hade varit vaken 23 Tim, hon hängde på min axel och vinglade när vi for hem. Dom sov rätt bra, är ju alltid så skönt när man äntligen får sova efter den långa resan. Idag gick vi till lite olika ställen, eller jag stannade hemma med Violet och Vilda, Dennis och Tomas åkte till Swans för att hjälpa dom med flytten. Dom har köpt ett hus ngr gator bort.
Lova var sugen på gallerian så dit for hon ;). Jag har spenderat ngn timme i solstol och hängmatta, druckit kambucha, läst svenska bilagor (taaack Gittan) och vakat över kidsen som låg i poolen 4 Tim (!) 
Mitt hår växer nästan 1 mm varannan dag, det känns nästan skillnad varje gång jag ser mig i spegeln. Sidorna är lite klenare men dom har smått börjat oxå. Hoppas på att hika imorrn. Orkar jag? 



1 kommentar:

Unknown sa...

Nu kommer de extra glada dagarna! Med hela högen samlad ❤️ Fina Gittan som kommer i håg å skicka :)
Saknar er! Puss å kram
/lie