onsdag 2 mars 2016

Läkare på läkare

Träffade nästa idag, onkologen. Hon har ju hand om hela cellgiftshistorian och ville prata om hur det gått, dvs så bra hon önskade och förklara lite om hur det blir. Jag kommer behöva ta det chill 1 mån, vila mycket men ändå leva. Om 3 mån kommer jag börja återhämta mig från cellgifterna. Håret skulle då ha börjat komma tillbaka (jag hade hoppats NU,NU). Har lätt att bränna mig i solen, på 18 månader (!?) ska huden vara ok, nu är den tydligen så "ny"... Ja, osv, lite såna saker. Jag har svullnat lite mer idag så jag ska in imorrn och kolla om det blivit för mycket vätska iaf :/.. Hoppas det lägger sig. 

2 kommentarer:

Tezz sa...

Å....känner med dig.... :/
Du som ju väntat så länge på att bli kvitt tumörerna och allt ont.
Men du får känna att du är väl värd vila nu ♡♡♡
Kramar ♡

Tezz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.