söndag 17 januari 2016

Hujj

Jag tappade helt bort ett dygn, kommer inte ihåg en minut av torsd-fred.. Var visst på toa och upp ngn gång. Idag låg jag och stirrade fram till 4 tiden, sen vaknade kroppen upp lite igen. Ikväll hade Vilda sleepover med Violet, dom gjorde chokladdoppade jordgubbar, milkshake, popcorn, godis och film. Sen ansiktsmask och sminka sig efter det, vilken kväll va? ;) jag och Tomas badade jacuzzi i två timmar, sen film å chips. Nu känner jag att imorgon kommer jag må mycket bättre. Ni vet, när jag lyser med min frånvaro mår jag för kasst. Så nu e jag snart på banan igen. 

5 kommentarer:

Unknown sa...

Läskigt! Skrev i tidigare inlägg men wifit här är inte det bästa så ja kunde aldrig skicka det. Men iaf så är du snart där att du förhoppningsvis tagit sista cellgifterna! Så du kan börja leva ett normalare liv igen. Du har ju en tuff tid med operationer framför dig också men du ska veta att du gjort det så himla bra hittils och det ska du ha cred för! Det kommer ta tid innan du är dig själv igen men tiden går ju fort har man ju märkt. Förstår att du blir less på att folk aäger att tiden går fort, förstår att tiden går i slowmotion när du våndas över sjalar och sånt varje dag. Kul att du kunde åka rollerblades med Vilda och att du ändå kan få sådana stunder ibland. Tänk vilken lyx att bara bada jacuzzi i sitt eget hem i L.A! Jag längtar tillbaks väldigt mycket dit men nu när man går skola är det ju som hopplöst att åka dit. Nåja time will come! Ang håret så sa kimmens mamma Anita att hon hade fått höra att man skulle raka bort det första fjunet man börja få för att håret skulle få en bättre kvalit´e sen, inget jag vet till 100 procent men det kan ju vara värt att kolla upp. Förstår ju att man vill att håret ska växa ut så snabbt som möjligt och att man vill behålla det!
Hoppas du slipper lida så lite så möjligt framöver och att allt ser så bra som möjligt ut till ditt bästa!
Kram!

Unknown sa...

Å bra me lite goda dagar, å en runda till å den är de rosa strecken kryssade. Förstår att du varit dålig, tur att de vänder å blir bättre så du hinner ladda å umgås me de dina ❤️ Asså de e ju 17/1 i dag, så prick på dagen om fem månad ni flyga hitåt,tjhooo!!! Kanske när vi ses ja kramas dej tills du går i bitar ;)
Puss å kram!!
/lie

Helena W sa...

Massor med kramar Lisa..

Lizz sa...

Ja Sofia, jag vet att jag har på ett annat sätt en skrämmande tid framför mig, hujja. Men jag siktar på efter det. Det blir jag lycklig av att tänka på. Jo, fjun kommer först och det är väl inte så roligt att ha i topparna sen ändå, men jag kan tänka mig att man är rädd om det lilla som kommer, men är nog smart att ta bort det tills jag ser att det är någorlunda tätt, det är för att hårsäckarna inte är helt ok på en gång. Ser att för vissa tar det upp till 5 månader innan det börjar växa, jag ska innerligt be till Gud att mitt börjar tidigare.
pussar å kramar till er Helena, Linda å Sofia <3

Helena sa...

Sofia kunde intte sagt det bättre vad jag också känner och tycker...styrka och många kramar till det som fortfarande står framför dig..