tisdag 8 december 2015

Ny dag

Snorade å snörvlade hela dan igår nästan, det var mest för att jag just nu avskyr lite mig själv. Vill bara vara den jag egentligen är. Det kommer, det kommer. Idag är det sista av den här rutinen och medicin mixen. Från nästa tisdag är jag inne på 4 sista, 8 veckor.
Jag grät oxå för att det var INTE meningen med vår flytt hit, splittra familjen. Vi alla behöver varann, vi är en tajt familj och även om de stora barnen snart lämnar sitt bo vill jag inte missa deras sista hemma-år. Vilda behöver sina syskon så det måste lösas. Jag vill blicka framåt och med det även blicka mot att vara tillsammans. Ny krämpa kommer varje dag nu, idag svullna ögon så ute gör det ont att titta utomhus. Fötterna svullnade i natt så vanliga skorna passade inte. Ligger nu med en påse extra vätska, så uttorkad. Steroider gör allt detta nu, jag blir en torr ballong. Skolan i veckan är bara knyta ihop påsar, jag har varit förberedd och gjort det redan, var "ledig" igår och behöver inte åka ikväll på rakun, då det "bara" ska brännas (jag har inget kvar). Skönt för jag orkar inte nu. Vi åkte till Burbank på kvällen igår, söta Tomas tyckte vi skulle göra ngt lite kul. Jag köpte lite julklappar och stupade sen när vi kom hem i säng med "real housewifes of Beverly Hills" . Idag ny dag som sagt, bokat om julresan till sommaren, ska tänka positivt och blicka framåt.


4 kommentarer:

Badass Babuska sa...

Jag vill skicka energi. Massor med kärlek och energi. ❤

Badass Babuska sa...

Jag vill skicka energi. Massor med kärlek och energi. ❤

Mary Sane sa...

Bamsekramar till dig!

Lizz sa...

Tack ❤️❤️