tisdag 15 december 2015

Luciahelgen

Ja, Fredag var vi ju på Julbord, lördag inte så mycket annat än ta det lungt. Söndag var det julmarknad som Swea (Svensk kvinno"klubb"i Los Angeles) hade anordnat, det var stort, jättemycket folk och en del kända ansikten, bla Gunilla Persson :)... Lucia tåget var jättefint och vi kunde köpa svensk sirap till knäcken, Vörtlimpa och Lussekatter. Det var jag, Julia, Vilda och hennes kompis Violet som såg Lucia"train" för första gången. Killarna hade kört motorcykel iväg på ngn mc-mässa, totalt över 20 mil (!!). På kvällen var vi iväg på en stor julshow, så klatshigt och typiskt amerikansk, men det var jättekul! sång, dans och musik i högklass. Jag hade natten innan igen inte sovit mer än 2-3 timmar så jag var orolig att inte orka, men det gick bra, det var en härlig luciadag.



Vågade ta på mig peruken ;)

2 kommentarer:

Mary Sane sa...

Vilket fint firande! Modigt med peruken, jag tycker den är skitcool!

Anonym sa...

Så fin du är i peruken! Ser inte ett dugg perukig ut ☺️
Äntligen gåre' å kommentera från min telefon:)
Puss å kram å tack igen för de underbara blommor! Love you! ❤️
/lie