söndag 13 december 2015

Dessa Beverly brudar

Sovit 2 nätter nu, tänk vilken stor skillnad det gör. Jag var fortfarande risig idag, en stor ansträngning att sätta på make Up bara. Jag åt frulle och kunde dona 2 timmar, stryka gardiner och pynta storbarnens rum. Sen var jag pannkaka igen. Sträck ser "fruarna" får mig tänka på helt andra saker, för jisses vad dom bråkar! Tänker om det oxå är amerikanskt (har inga att jämföra med)? Kindpussar och hög falsettiga komplimanger "you look gååååårgious!!" Love your shoooooes! Osv.. Sen otroligt vassa och fula mot varann, slänger ur sig vad som helst och vill varann illa??? Huj vad märkligt? Nu tror jag mycket ligger i hur bra tv det ska vara men även alkohol. Sen jag slutade dricka och umgås när folk som festar så har jag inte sett skymten av drama, såå skönt! Livet är mest en filbunke på det sättet :) 

Inga kommentarer: