lördag 11 juli 2015

Stolt och idag stark

Typiskt att man börjar en 28 dagars kickstart, när man inte ens fått ordning på medicineringen. Visst jag har börjat och första dagarna skenade jag iväg, 3 dagar lite vääl speedad. Jag älskar när det är så, men det är ju det värsta stadiet, för det försätter en djupare efter. 3 dagar var 1 år sen sist, brukar vara 1 nu sista året. Mycket riktigt jag sjönk först trött en dag, kände i armarna att det lagts på 10 kilo.. igår var jag megadäckad, sov 4 timmar mitt på dan. Och enormt tungt att bara gå upp för trappan igen. Tog mig iaf ut på kvällen för att dejta min man och fira lite lugn bröllopsdag ;).
Idag mådde jag mycket bättre, inte super utan helt normal. Har tänkt att jag inte ska få ångest för att jag inte orkat träna och halkat 3 dagar efter. Jag gör det jag kan, en bra dag, då tränar jag, motivationen finns fortfarande. Idag när vi kom tillbaka tog jag en shake och körde ett program, sen sprang jag i intervallen 20 min. Smygstart, underbart faktiskt med kvällsol, och att jag inte orkar mycket göt inget för jag har hört att kondisen kommer rätt snabbt, så keep going. stannade bara en gång och fotade hur vackert det är här, springa under ett överhängande mandarinträd, asså!!
Vacker väg

Dubbelburgare med hemmaodlade tomater, avocadohummus och sötpotatis

Inga kommentarer: