tisdag 7 juli 2015

Dagen före dagen

Imorrn är den riktiga dagen Vilda fyller 10 år. Vi släppte av henne hos en kompis och for runt och gjorde ärenden, presentfix osv. Imorgon blir det bara vi, familjen. Hon har önskat att vi ska åka till California adventure park, den ligger precis bredvid Disney. Vi ska försöka komma iväg före 10, lämna hundarna på dayplay. Det blir kul, mest för Vilda, jag har nästan ledsnat på att köa, tycker det är mest det. Hon vill att vi äter på prinsess restaurangen- trots att hon inte är prinsessa klargör hon. Sen är det bara 2 dagar kvar för barnen tills dom åker hem till Sverige. Vilda längtarmest, hon har inte träffat sina vänner på 1 helt år!! Jag och Tomas åker till Las Vegas med vår vän Johan ska gå på Cosmoprof mässan. Sen har vi några dagar här och reser till Sverige nästa torsdag. Blev så för om jag hade gått skolan jag gick på hade jag inte fått ledigt förrän då. Nu ikväll slappar vi lite, upp och sjunga tidigt imorrn. 

Inga kommentarer: