onsdag 8 juli 2015

Heldag i Vildas ära!

Vilken dag vi har haft! började med tårta på sängen, kom på att det är första gången ngt av mina barn fått tårta till frukost, brukar göra deras favvo; plättar, nachos el nåt.  Sen körde vi ner till Anaheim igen, nu för att åka på California Adventure park, DET var Vildas önskemål, ja hon har faktiskt önskat sen hon var 4-5 år att en dag få fira sin födelsedag här. Funderar mycket på allas yrken här... inte bara dansare, prinsessor, vakter och pälsfigurer, men idag såg jag en glad polis, en "tecknad" sån gå omkring själv överallt och le (över-le) snurrandes på käppen och väldigt käck... sen denna..ja, RUMP-del, en del av larven i paraden? Hur söker dom jobben, står det annons i tidningen? vad krävs? Intressant iaf..och svettigt! :) trafiken dit var hemsk, tog 3 timmar, samma sträcka hem gick på 40 minuter, detta gör mig vansinnig! kör oftast inte då vi är alla, Tomas gör gärna det, men jag inbillar mig att mitt huvud är så stort och tungt att jag orkar inte hålla det uppe, alltså inte sova nu, men det orkar inte svaja uppe på ryggraden, suck ;) ska ta kuddar och filt nästa gång.

Hon hade fullt sjå att fota allt roligt med sin nya telefon :)

Mango sorbet med Tajin och chamoy(en sås/blandning av mango eller aprikos med vinäger, salt, socker och chili)

Larvrumpa?


Familjen söt!

Vilda 10 år!!

Inga kommentarer: