lördag 12 februari 2011

En lördagsmorgon

Oj, hektisk vecka..når snart sitt slut..
13-års kalas för min stortjej igår, jag tror vi var 23 st som mest :)! Av mig fick hon en resa till Sthlm, vi åker nu på måndag och stannar till Tisdag, bara mys å shopping...
Men först är det bröllop :).
Nu är jag en lördagsmorgon uppe med tuppen, men jag är så förväntansfull, jag ska susa iväg till jobbet, ta fram nålar, kammar å löshår, här ska fixas toppsnygg brud.
Sen hoppas jag hinna stila till mig själv oxå, klänningen jag beställde från Asos var iaf klockren! Sååå snygg!!
Nä, nu måste jag sticka, ses!

1 kommentar:

Josefin sa...

..och en supersnygg brud blev det!! Jag har aldrig känt mig snyggare, och du ska veta hur mycket jag uppskattar känslan av att åka till dig i lördags morse och VETA att du skulle fixa mig precis som jag ville se ut, utan att ens behöva beskriva det för dig.. TACK en miljon gånger till!!
kram josefin