söndag 6 februari 2011

Helgmys

Jag å min Tomas har varit helt mo allena i helgen. Våra storbarn är ju borta varannan helg hos sina andra "päron" och Vildis var hos hennes favvo-go-gittan över helgen så vi hade bara varann att rå om. Och ngnstans i vardagen med djur, barn å bestyr kan man nästan glömma bort att man har en man man älskar att umgås med, bara vara Tomas & Lisa. Det har varit supermysigt, vi for på fredagen till Jannice å Dave i Bodsvedjan, tänkt som en snabb visit men vi stannade ett bra tag utan brådska att åka hem, alltså detta är sjukt lyxigt för oss (hundarna var med). Lördag sov vi ut lääänge, åt frukost i sängen, såg film, mkt sällsynt i vårt förhållande, en självklarhet för andra ;).
Vi gick långprommis på isen, åt tidig middag på Allstar, sen såg vi melodifestivalen hos Patrik några hus upp på gatan.
This is it var ju på 6:an, min fina michael...en sån undermänniska han var..
Blir lite förbannad bara då jag ser den, sånt slöseri att han dog.
Söndagen har vi ägnat åt "possitivt" städande, skurande å tvättande, så nu är vi värda en skön söndagkväll. En rolig späckad vecka väntar, massa roliga jobb, och nästa helg ska vi på bröllop!
Nu måste jag hitta kläder till det...just ja...

Inga kommentarer: