tisdag 1 februari 2011

Jag vill va Carola (?)


Trodde kanske aldrig att jag skulle ha Carola som referens för just håret men nu blev det så ;)
Jag ska få ny färg och ny förlängning på fredag, jag känner mig ändå lugn...trots brunette to be.
Jag laddar sjukt mkt ändå, det är kul att göra ngt helt annat....typ
Det enda jag är rädd för kanske är att jag skulle se för "snäll" ut, vill ju va en rocker juh ;)
Men yanky har gott i god för att jag nu för tiden har svårt att se för "snäll" ut.
Snäll kanske är fel ord, jag gillar snäll mest av allt i övrigt, men mitt hår o look ska va coolt, sexy och awesome helt enkelt ;)
Och btw...I Love ändå Carola

2 kommentarer:

jessica nyström sa...

Hej hej, skulle bli tacksam för tips om hur/vad jag kan göra med mitt hår nu som är ganska så slitet? :)

Lizz sa...

Hej! Kom in på salongen om du har möjlighet,så kan jag ge dig exakta tips som passar ditt hår. ;) Man kan trixa å fixa det mesta :)
Själv (om jag inte klipper bort det som är heelt åt skogen) så använder jag nu en maroccansk olja från märket Ref (finns på Killerqueen), varje gång jag tvättat det. Och inpackning varje gång jag tvättar det ist för balsam, men bara om det är akut i behov. ALLTID värmeskydd, Stylemaster har den bästa som heter pre-tools (oxå på KQ). Sen kosmetiska produkter som ger ett "sken" av friskare hår beroende på längd osv...