onsdag 18 augusti 2010

uäck & ilska


fy pyton! det luktar död råtta på jobbet å död råtta hemma!
Johanssons rör har bara klantat sig på salongen, vi har ringt in dom flera gånger för diverse problem, som dom själva orskat. Varje gång kommer en hög fakturaräkn. Nu har det luktat fypyton heeela sommaren och vi har jagat och jagat dom att åtgärda felet (ngt vattenlås som dom installerat fel).
Hemma har det oxå luktat, typ gammel äckel andedräkt (sorry) från avloppet i köket! Vi har hällt i propplösare å annat jox och det far aldrig bort, jag blir gaaalen!!
Och när jag ändå håller på så blir jag galen på vårat nya badrum oxå, där har ngn klantmockare gjort fel så bubbelbadkaret funkar inte utan har stockat igen, slangar har lossnat under. INGEN vill dock ta på sig det här, en skyller på en annan och ingen vill fixa!! snickarna vill inte lyfta upp karet, tillverkarna kommer inte åt, rörmockarna, ja vad ska dom göra??? AAAARGHH! flera himla tusen betalar man till alla skitverkare och ingenting funkar som det ska, ingen gör sitt himla jobb!!! nu känner jag att jag eldar upp mig ordentligt..........

Det finns vissa undantag faktiskt, i stugan har vi haft guldkillar.

1 kommentar:

Anonym sa...

FYYYYYYYYYYYYYYY!!! Vad säger städfirman då på salongen? Ingen chans att de kan få spola igenom rören ordentligt med propplösande medel för det låter som att det kan vara gamla avlagringar av färg etc som fastnat på väggarna i rören och ÄR det packning som släptt el dyl ANMÄL Johanssons Rör - visst komemr det bli "krig" men så de fattar allvaret- man vänder sig till KonsumenOmbudsverket kolla upp på Nätet!! LIDER MED ER i alla fall. Jag som är Miss Känslig för lukt och ständigt gömmer mig i affärer om nån luktar too much : SVETT, parfym eller värst: någon som FISIT!!