torsdag 26 augusti 2010

Sjuksnack

Hur kul är det att läsa om sjuka folk?
Nåja, jag är risig idag...legat och funderat hela dan på..är jag SÅÅÅ risig att jag verkligen FÅR ligga i sängen en hel dag? Jag har verkligen problem med det där, att tillåta sig själv utan att få dåligt samvete..
Att Vilda är på dagis fast jag "bara" ligger här.
Att jag inte får en massa "dos" gjort som jag skulle idag.
Jag ska gör "jobb" idag iaf, kanske känns liite bättre då när jag somnar ikväll.
Behöver åka till salongen och göra i ordning för min bruduppsättning imorrn.. Och är jag sjuk/sjukare då så är det himla bara å dopa sig å göörde! En brud är en brud! å jag älskar faktiskt att fixa sjukt snygga brudar! vore bara himla jobbigt om svetten rinner at the same time.
Så nu, upp å hoppa, äta Tomas ala carte (makaroner å korv) och sen till jobbet å trixfixa!

Inga kommentarer: