söndag 22 augusti 2010

hooking up da speed



fick ett enormt sug på att lära mig "gå" igen..Alltså, jag hängde ju på killarna för två år sen..typ. skitkul tyckte jag att det va. Kul att försöka hänga med dom STORA hojjarna med min lite mindre, tvinga sig vara modig och ta sats upp för sandsbranterna. Jag gjorde ju ett ingrepp i ryggen förra våren så cykeln fick stå.... tänkte kanske sälja men nää, gillar ju fart..vill ju ändå.
Nu har jag inte kört i sommar nåt, Tomas har haft fullt upp med att träna och tid att åka båda är svårt att hitta, vi har ju 3 kids!
Ensam är vanskligt har jag hört..
Nåja, nu har jag ju sett lite tävlingar och det ser så himla kul ut, så jag tjatade att Tomas skulle följa mig och köra. coacha igång mig, nu är det som från schratch igen. Och förr körde vi bara, hade ingen koll på tekniken, nu vill jag att det ska bli rätt. Jag vill kunna gasa på rejält och ha full koll..kan jag klara det? kan jag? Det gick sådär idag, jag nötte svängar med tyngden rätt, koppla gasa hmm, övning övning, det måste flyta på så att jag kan koncentrera mig på annat. Vilken tur att jag har min man, hoppas nu bara att han har tålamod att träna mig så att jag kan lära mig det här, gillar det...det gör jag... vill flyga jag me´

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är gumman!!!! Åh vad roligt! Ser framemot att stå i publiken när de ropar ut DITT namn WOHOOOO ;D

Lizz sa...

he he, ja de vore nåt ;)