tisdag 3 augusti 2010

Chill å tvätten å shit...chat


Det blev skönt idag iaf, jisses vad jag måste låta fanatisk!?
Jag kände (som vanligt) att jag inte riktigt var värd att bara slappa så var tvungen att kombinera jobb, räkna, göra fakturor och annat tråk som är ett måste (inte ett "vill"), tvättberget tvättar jag bort, ser ett slut äntligen och emellanåt svettas jag i solen.
Vi har så otroligt mycket och stora träd på våran gård så jag ligger still max 30 min sen måste jag fara runt på gården som ett jihuj, zick zack, där den tillfälligt är.
Nu VILL jag ha bort dom till hösten, inga trädkramarkänslor här inte, solbegäret överväger. Ska ta o ringa den där trädfällarn....

Sålde min moppe idag iaf, eller hon kommer på morgonen imorrn och kör den härifrån, det känns ännu lite lättare. Den är ju sjuukt fin, men jag måste inse, vad är nödvändigt, en rosa oanvänd barbiemoppe eller en slant att använda när jag åker till London...hmmm, man vill inte vandra runt på Top shop utan stålar ;).
Jag veeet, nyss klagade jag på att vi inte hade matpengar men jag hade lovat mig själv sen vi la ut den för ngn månad sen att dom pengarna blir LISA´s fickpengar, roliga pengar...unna mig..... mm..jo. Jag är även en erkänd shoppaholic oxå, men det (och soldyrkan) är min enda last, jag röker/snusar/dricker/kaffeslurpar/drogar/ osv INTE. Så jag tycker att felfri kan väl ingen vara... och jag känner lycka (tillfällig kanske), euforisk tillfredställelse under tiden så nån gång om året vill jag.

Faktiskt! ;)

Inga kommentarer: