söndag 3 juli 2011

Hello!

Lååånt mellan inläggen nu ;). Jag är i semesterkokongen Gäddvik, avskärmad från allt vad uppkoppling heter. Nu skulle jag hem och hämta dotra, tänkte jag bloggar och lägger upp en massa fina bilder, men kortläsaren har lagt av :(.
Nåja, kika in då och då rätt va´ det är rammar jag av en massa inlägg :).
Idag har jag varit shlöööö, solat mest hela dan, somnade och sov 4 (!!!) timmar. Jag åkte ju på nån halsinflu för en vecka sen och kände väl att jag behövde vila ikapp.
Igår hade vi Vildas kalas för hennes kompisar, det blev så himla lyckat, 16 st tog sig ut till Gäddan och alla var på topphumör och solen kikade fram just då. Jag fick utlopp för min nyvunna hobby... (ja, jag vill bara göra tårtor (?)) med sååå roliga prylar från bskafferi.se man kan ju vara som värsta proffset med rätt grejjer, å alla ungar ääälskade tårtan dessutom. Nu sitter jag här, lurvig å solstinn i min one piece hemma i svartöstan, väntar på min stortjej som sakta håller på glida iväg in i tonårsdimman, jag har lite halvpanik, vill ju vara med mina ungar heeela tiden, men man är inte den mest intressanta just nu. ;)
Jahapp, får göra ett nytt försök med bilderna sen.
Sol å värme till er alla!!

Inga kommentarer: