tisdag 12 juli 2011

Cirkus


Alltså hur cirkus kan det bli? :D
Igår: Bilnyckeln till vår Cadillac borta, letar i 30 min, med barn å hundar redo för bada å sola i Svartöstan. Får låna Gittans lilla, in med strandpackning, storbrackaIggy, Persan å barnen.
Fläkten å rutorna trasiga, märker då jag kör att jag har trampat i hundbajs, mmm myyyschigt kopplar av från knät å nedåt. Vägarbete som gör att vi får stå i 20 min, hundarna håller på att dö, När Iggy ställer sig har han huvet mellan oss i framsätet :D. När vi äntligen är framme har solen gått i moln och jag lämnar av barnen hos kompisar och har picknick själv hemma i huset. På kvällen ska jag baka bröd för att vi hade slut och jag orkade inte åka och handla, vi hade nästan inga ingredienser, så jag försöker ur minnet, det hade nog blivit bra om inte saltburken sprack ovanför skålen då jag skulle mäta upp. jag hoppades att det mesta åkte på golvet och på ngt sätt skulle hoppat över burken men icket, på morgonen åt jag en macka man kunde tro var gjord på trolldeg, ha, ha ha :). Bättre dag idag kan man hoppas :)!!
Love!

Inga kommentarer: