måndag 23 juni 2014

Wroom wroom

Tjillevipp!
Igår började vi packa på riktigt, tog ned saker från hyllor och väggar, nu ser man att ngt e på gång. Jag väljer ut några "lyckopiller" att ta med som ska få oss att känna oss hemma. Tomas vädjade lite lätt -nu när vi flyttar, och måste lämna nästan allt hemma, kan vi inte frångå 70tal och ha lite mer mexikanskt?
Menar du kitsch så är jag helt med på det, men jag är övertygad om att 70-tal och kitsch går finfint ihop, bara det är FÄRG. 
Crazy att flytta från det här underbara huset, tyvärr ligger det på nästan det kallaste stället på jorden. Det blir ju att vi kommer tillbaka så småningom. När vi lessnat på solen....bahahaha. Nä, men jag ser fram emot att den här resan i slutändan får oss att vilja landa, inte längta bort. Att uppskatta det fina vi har här i Sverige och Norrland. Det är säkert psykiskt, att jag drömt om detta sen jag var 14, det går nog bäst om jag ser till att förverkliga den stora drömmen, det ingår nog i min livsplan.
Jag har släppt mer oro nu idag, att vara hemma och se kartonger fyllas känns bra, jag tänker att ju snabbare jag packar desto mindre stress sen.
Jag ska sticka över till LA (flexigt det låter) helst nästa vecka om det går bra, för att springa runt på husvisningar några dagar. Intensivt, galet, kokko. Ja så låter det, å så känns det.

Inga kommentarer: