söndag 29 juni 2014

Ja draaaar en sväng, wihiiiii!

Hektiska dagar gör att jag knappt hinner duscha kissa elle blogga ;). Nu sitter jag här, klockan är 6 på morgonen, jag Persbrandt å storspoven är vaken. Ska strax åka till Kallax, flyga ned till Sthlm och möta min pappa på Arlanda. Sen jag var 15 har jag inte hängt med honom mer än ett fåtal timmar åt gången, å då med anledning av kalas el nåt. Nu ska han följa mig, vi sticker till min drömstad och framtida hemort. Waaaaaah! Kan inte fatta!! Känns som jag sover, allt är en dröm?! Det blir hektiska dagar, bara leta boendet. Kanske ngn mysig middag på kvällarna ;) 
Jag har alltid velat åka till LA sommartid, nu får jag smaka på deras riktiga sommar, blir det en kvart över hade det varit fantastiskt att se havet. Jag är den lyckligaste lilla skitungen just nu. Pappan å ja, hela 6 dagar, nu ska jag lära känna dig <3
(Muggen fick jag av honom när jag var 8 år)

2 kommentarer:

Mary Sane sa...

Gud vilket vackert och hjärtskärande inlägg! <3 Hoppas ni får en fin resa tillsammans. Sjukt kul att följa de spännande amerikaplanerna! Heja er! :)

Anonym sa...

Å så mysigt! Tänk hur livet kan va härligt å bjuda på mycke glatt!
Ha de så fint me pappa! ��
Love you!
/lie