torsdag 26 juni 2014

Doers, yes we are!

Sov i stugan inatt, att känna doften och höra vår storspov på ängen ger ett ovärdeligt lugn.
Men idag ska jag tvätta, hela eftermiddan å kvällen, har lånat så jag får tvätta i större maskin, så nu ska tvättas retrotäcken å vanliga (YES, i have a LOT), kuddar å ALLA kläder som ligger på hög i tvättstugan.
Jag ska sen åka ut till Sunderbyn, se utställningen på skolan som de 50 barnen som gått där i veckan gjort, Vilda har varit med, så spännande!
Igår gick allt på räls, jag åker i början av veckan till LA och spikar boendet. Djuren är ok, Visum är på gång, väntar på maken å barnens F2 I-20 som det heter, ett visumunderlag från min skola som ger dom rätt att följa med mig. Direkt det kommer ska vi sätta igång med onlineansökan, har hört att den är mastodont, men Tomas är bra på sånt, har huvet på skaft och förstår språket naturligt, så det ska vi kunna fixa på några dagar. Idag ska vi börja hitta självaste resan sen boka den. YEEEEY!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo! Skickar en bunt kärlek så här mitt i allt ;) ��
/lie

Lizz sa...

Tack, det behövs, å kärlek tillbaka! <3<3