måndag 6 januari 2014

Varannan dag koma...

Varannan dag energi. Så har det typ sett ut. -vadan denna hiphop varje morgon undrar min man, när Lil Wayne, Timbaland, Flo rida är på hög volym.
Försöker bara lägga upp dagen positivt, ge mig själv en kick lixom. Att tänka på rätt saker, på rätt sätt, är viktigt. Inte på allt jag "måste", mer "ja vill"... Nåja, det funkar bara varannan morgon, ibland finns energi 2 timmar, sen pang bara, så slår det av. Så funkar jag, iaf när jag bara är hemma. Idag höll ja tempot hela dan, inatt sov jag ju hela 14 timmar!!! Herregud, somnade 22 och var säker på att jag skulle vakna pigg kl 8, men nä ;). Jag har ju 3 barn men alla sover längre än till 12... Well, nu har ni ett helt inlägg om min sömn, energi och brist på den. Inte intressant kanske, men ja fick upp nya gardiner och tränade ett hårt marklyftspass iaf, hurray för mej! 
Fick nytt proteinpulver jag beställt från fitnessguru idag "one whey" galet gott faktiskt :) 




Inga kommentarer: