onsdag 29 januari 2014

Hur går det då?


Ja, USA processen är i full gång, kanske brinner det tom i knutarna men jag hoppas allt löser sig. OM en lansering av Pusher dröjer sig längre än innan vi tänker åka så söker jag nu kurser jag kan läsa på universitet. Det är en riktigt stor djungel och jag har många krokar ute. Jag vill läsa ngt som gynnar mig inom konst och även mitt jobb som kreativt ansvarig i Pusher. Jag hoppas verkligen det går vägen, jag håller nu på att försöka få mina betyg översatta till engelska iaf. om bara 14 dagar åker vi till Los Angeles, jag och Tomas, då vill jag veta mer vilket universitet jag kan läsa på och var vi ska leta hus.
Mycket här hemma är också på gång, jag har en examen här som jag behöver göra det bästa utav och en affärsverksamhet jag ska överlåta. Idag är jag så dålig i ryggen efter snöskulpturen att jag har svårt att andas, jag beslutade att stanna hemma, ta fram alla betyg och mailbomba skolor.
Nu ska jag nog ringa min naprapat och be om hjälp oxå, positivt är att det är inte ofta nu för tiden iaf.

Inga kommentarer: