onsdag 8 januari 2014

Egoshopping

Är ju alltid trevligt, nu har jag hittat en mirakelkur för min hy, kommer funka som en så-nära-kemisk-peeling du kan komma hemma. Produkterna heter Mene&Moy och är medicinska, jag köpte mina hos min hudterapeut i Sthlm men de finns på nätet, lite billigare tom. WebShop hittar du här!
Jag har ju ingen lust (trots min mors protester) att få vare sig rynkor, stora porer el flammig hy ännu så jag lägger gärna lite krut på produkter som funkar (och dricker inte, röker inte, äter inte "vitt"osv ). Hon (inte mamma ;) varnade mig att jag skulle bli värre först, torr, flaga och de märker jag, men hon påpekade att det var viktigt att stå ut, är som att få ny hy sen. Och jag ser redan att porer minskats och är lite slätare :). Köpte en ögonkräm på Apoteket, ett nytt gel-lack, en id-skugga på rea och en fet tusch eyeliner från isadora.

Inga kommentarer: