söndag 26 januari 2014

Förra veckan

Förra veckan svettades å frös vi omvartannat, första dagen -20, andra -15, sen var det blida typ -10 ;)
Här kan ni se lite av det jag och Mimi gjorde, mycket trevligt, både material och sällskap.
Några i min klass, de flesta faktiskt var oxå med, men i andra skulpturer, jag har så här sista terminen på sista året hittat in i deras gemenskap känner jag, så himla fina människor, synd att jag varit sån ensamvarg och innesluten bara att jag först nu förstår att ta vara på tiden med er. Nästa vecka ska vi på en miniklassresa till Sthlm, vi ska klämma in oss 5-6 st i en etta, en säng och en soffa. Jag har familj och vänner därnere, men tänker att om jag så ska sova på ett liggunderlag så vill jag vara med, inte vara den som drar iväg och sätter sig själv utanför.
Kika in på länken ;) HÄR!


1 kommentar:

Jullan! sa...

You GO!! Vad duktig du är och jag tror det blir supermysigt i sthlm för dig! Men jag förstår hur du känner ;-)