onsdag 22 augusti 2012

Trixelifix

Började med att måla taket lila, sen tejpade jag hur färgerna skulle ligga. Elementet och rören målade jag blankt svarta. Jag sågade ut blixtar i diverse spillbitar av mdf och spånskivor, sprayade dom i silver och målade kanterna svarta. Dom här limmade jag upp
med sättlim.
På dörren satt det ett annat tyg bakom ett plexiglas, detta tyg bytte jag ut till ett från ett 80-tals örngott jag hittat på loppis, menat att man ska klottra med whiteboardpenna där ;). Jag hade bara slattar att arbeta med och innan jag satte igång hade jag eg ingen ide, tänkte att det kommer medan jag håller på, och JA det gjorde det, ja tyckte de blev coolt, vad tycker ni?

5 kommentarer:

Maria sa...

Hur fräsigt som helst. En sån där toalett som man aldrig glömmer bort att man besökt.

Evelina J sa...

Coolt! Och väldigt du! :)

Anonym sa...

Gilla ^^/

Tezz sa...

Coolt som tusan!! :-D
Hihi, risken är nog bara att alla går för ofta eller sitter där för länge nu... ;-)

Mary Sane sa...

Skitfränt! Älskar coola 80-talsstilen. :)