söndag 19 augusti 2012

Here we go again

Skoooolaaa! imorrn sätter livet igång! Jag kan ju inte klaga, ska få tillbringa 1 år!! (iaf) till i paradiset. Sommaren var pisskort och superdålig värme, men jag har haft jättemysigt i stugan, fått vara kreativ och lycklig. Spännade att få se vilka verkstäder jag fått och vilka som blir mina klasskompisar. Nu blir det KONST för HELA slanten.
-Men vaaad ska du bliii? är en fråga jag fått sisådär 24 ggr den här sommaren av folk som hört att jag ska gå vidare.
-Konstnär, svarar jag och det behöver ju inte mer förklaring egentligen, då det faktiskt ÄR ett yrke! (halllååååå)
Min titel kan nog bli vad som helst, jag hoppas ngn däruppe låter mig "leka" och skapa på största allvar för att sen nån gång kunna försörja mig på det.
"Försvarar" dock alltid ändå med ett...-Jag vill jobba med att formge, designa och så.... öh, tror ngnstans att det låter bättre och "fiiinare" hehe.
Nåja, ska bli Helt magiskt att få total snöa in på konst. AJ LÖÖÖÖÖV IT!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

So be it!! ^^ Vet att du kommerskina som den SuperMegaStar du är finaste!! Puss! ^^/

Lizz sa...

Finaste du, tack min peppande bästa vän! ;)