söndag 19 augusti 2012

Gårdagens klipp

Loppisen igår gick galet bra, tror jag hade ca 50-70 besökare iaf och nästan varenda köpte ngt :) Slumpade såklart och idag vågar jag knappt tänka på de fina grejjer jag sålde tokbilligt men kul att ngn annan får glädje av dom :). Vilda hade cafe tillsammans med några kompisar och jag lyckades inte fota när det var fullsatt, så himla gulligt, alla hennes små stolar upptagna av små barn och kö till kassan :).
Jag fick dom jaga rätt på henne ibland då ngt annat kul kommit i vägen, men dom hade iaf satt fram en skylt då, hehe.
Nu är jag trött som en pannkaka idag, för efter loppisen var vi på min kompis 40-års fest (hon är eg 37 men kunde inte låta bli, galet kul) och det var så roligt att vi har käkproblem idag så mycket vi skrattade. Hon är helgalen och hennes vänner likadana haha!

Inga kommentarer: