måndag 13 augusti 2012

Dille-Lisa

Hahahaha nu har jag snöat in ordentligt i mina "nya" FB grupper! Familjen skrattar gott åt mig och Lovas min var obetalbar då hon såg min senaste "grupp" på facebook "Påslakanbytargruppen"
Jag kan förstå hur det ser ut i hennes ögon, men i mina är det jättekul! En grupp där man kan lägga ut sina lakan (ja, jag veeeet) alltså nu snackar jag 60-70 tal, byta 1/4 en halv eller en hel, så kan man samla på sig en massa vackra mönster och ha..ja, ja ha bara :) Vette fåglarna vad jag ska göra med allt, älskar bara färgerna och mönstren. Jag har fått dille på täcken oxå, jag vågar inte säga hur många jag samlat på mig, men det här var det jag kom över idag, är det ngn som förstår min lycka? :)

3 kommentarer:

Fru Jansson sa...

DET ÄR JU ETT SÅDANT JAG HAR!!! Men grönt. Du får INTE klippa sönder det!!! Jag har den som snuttefilt...

Lizz sa...

men äru gaaalen! skulle aldrig klippa! jag klappar dom ömt och slåss med Tomas om dom :)

Lizz sa...

Jag kommer kanske kidnappa ditt gröna...mohahahaaaa