fredag 3 augusti 2012

O nooo

Jag har ett begääär att få ha ett sånt här. Mysko kanske, men när jag var liten var jag inte flickan med för mkt leksaker, 1 Barbie hade jag och ett "hus" i form av två masonitskivor i ett kryss, kläder och möbler gjorde jag själv ;). Hela livet har jag fascinerats av dockskåp, att få sätta i kontakten och se den lilla lilla julgranen lysa :). Nu när jag är lite loppisgalen (?) så har jag fått dille på att hitta ett, men det ska ju vara 70-tal såklart, kanske för att leva liiite av min barndom igen;)... Wierdo? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår dig precis!! ^^

Tezz sa...

Har fler vänner som skaffat och börjat inreda dockhus i vår ålder...tror bara de flesta kanske inte vågar berätta om det ;-)
Hihi, man fick som en försmak, eller kanske kan man säga mersmak för det, under skolåret!