torsdag 17 november 2011

Kaos hemma, i hjärnan och på mig...

Tålamod....Ber om ursäkt för min frånvaro (igen)..
Listorna växer, do´s både fyller all min tid och min hjärna, hemma gror det över av allt, jag drunknar snart.. och trixiga problem med trilskiga tonåringar, suck (faktiskt) så datorn kommer lite i skymundan. Jag ska fota mitt nya lerprojekt imorrn iaf så får ni se vad jag uppslukas av på dagarna. Funderar (igen) på om det är det här jag ska bli när jag blir stor, skulptör..otroligt rogivande iaf. Men min plats var helt klart grisigast då dagen var slut, lera på golv, mig, bänk, påsar å papper och även på skulpturen jag gojslar fram såklart :). Nåja, det är jag i ett nötskal (även på jobbet elr hur Jannice ;) men vi hävdar att det är så genier arbetar.. :)
Otroligt skönt att iaf en liten period "klä ner sig" på morgonen, slabbigaste kläderna, sköna och obrydda. MEN inte för länge, påminn mig om jag hamnar fööör långt ner i lerdiket ;).

Inga kommentarer: