måndag 7 november 2011

En välbehövlig helg

Så härligt när man får egen tid tillsammans. Jag njuter till fullo av att vara med min finaste man. Han är min bästa vän, min trygghet och den som får mig att skratta mest! Vi njöt av spabad, aromabastu, upplevelsedush med bl.a. Tropiskt regn och atlantic storm :), isduschen backade jag på men Tomas lät 100 liter 4-gradigt vatten forsa över kroppen, märkligt att man gör det frivilligt?;)
Spa avdelningen är fantastisk! Rummen? Njä, sängarna horribla, lätta som fjädrar så fort man vände sig gled den iväg från den andra och våra ryggar var katastrof ;). Maten? Sisådär, jag tror det är en dålig ide att ha förbeställt paket, inte så pikant smak och kylskåpskallt.. På söndan fick jag en thunder massage, den var såå ljuvlig. Det bästa med allt är att så fort jag och Tomas är mol allena så känner vi vansinnigt mycket kärlek, i all vardagslunk är det behövligt att kicka igång det:).

1 kommentar:

... sa...

Vi gör om det nästa helg igen baby!
:)