onsdag 9 november 2011

Den här torsdan´

Vildis var sjuk igår och idag fick hon följa (feberfri) med mig till skolan. Vi hade redovisning av de sista 3 veckorna och självklart satt jag med mitt mönstertryck i sista stund och svettades igårkväll ;).
Det har ju funnits i mitt huvud, men som alltid så ska jag krångla till det och göra det för avancerat för mitt eget bästa, men tillslut blev jag nöjd och jag längtar tills jag kan trycka det :).
Vi for runt och gjorde lite ärenden efteråt, bla hämtade tapeterna till barnens rum och fixade en dags praktik på Casa. Vi ska vara 1 dag på ett möbelvaruhus och helst få göra ngn miljö, styla en vrå. Jag är glad att jag får vara där, roligaste stället i den här stan :)
Å apropå dyra snygga designmöbler...:
Nu ska jag knappra hem en loftsäng och en garderob, en stol och en minisoffa från IKEA till storbarnen. Sen ska jag göra allt för att hinna så mkt som möjligt innan dom e tillbaka på söndag.

Inga kommentarer: