fredag 13 maj 2016

Goppetigopp

Jooo, ridningen?
Det var fantastiska vyer, helt otroliga LA!
Det gick i snigeltakt. Jag sa jag var medel/nybörjare, är ju inte alldeles sant egentligen men känner mig verkligen inte redo att börna. Nu var det inte att man skulle få en snabb häst..eller dom sa att min Violet var snabb och skulle gå längst fram, det var väl därför jag fick henne som kunde liiite mer iaf. Men hon gick lika snabbt som en halv människa, alltså de som hikade där gick om oss lätt. Så 2 timmar blev lite långtråkigt, jag ville hoppa av och hika istället ;). Men det hade aldrig gått att gå snabbare, det var brant och hästarna ville gå längst ut vid kanten, tydligen för att hålla koll på "predators". Det var vansinnigt mycket knott, dom fastnade i mina ögonlock och in i öronen, det gjorde mig tokig ibland. MEN Jag är glad att vi gjorde det, det var en vacker upplevelse.

Inga kommentarer: