torsdag 5 maj 2016

Beverly Hillsen igen

Idag godtog vi ett bud vi fick igår, snabba puckar men det var det vi begärde och mycket är kvar efter man klubbat budet. Nu ska vi ha kvar stagingen 17 dagar (!! Mooorrr) för de som lånar ut pengar till köparen ska inspektera och sen godkänna en sista gång. Sen tar det 30 dagar tills det kan genomföras, alltså pengarna på kontot. Det blir perfekt nu att det hinns precis innan vi åker. (Är förresten 18 juni, jag har ju sagt 17:e hela tiden)
Idag åkte jag även till stället där jag gör det där collagen-boost-schnigg-behandlingen, fick med dyra krämer om jag kunde testa en på varje sida och säga skillnaden, för att hjälpa dom eller försöks"kanin". Kul iaf, me like! Jag ha hittad en ny best friend här, appen Wayz, den är sååå bra, leder runt alla trafikstockningar, även om det är krokiga vägar över berg, inte kortaste vägen kanske, men den snabbaste. Plus att man får se jättefina och nya områden. 


Inga kommentarer: