lördag 8 augusti 2015

Igår sa vi hejdå nr 1

Ja, en månad har gått för Vilda här, och Tomas 3 v. Om vi inte ska bli helt skinnade på att ha Iggy på Hollywood pensionat så är 3 veckor nog max. Sen är det bra att komma i ro med jetlag och hinna ha några dagar ledigt innan Vilda börjar skolan. Vi hade kräftskiva här, massor av god mat. Jag stack även iväg till Maxi för att handla lite som jag skulle få iväg i deras väskor. Vad vill en Norrlänning ha med sig från Sverige då? Jo det syntes i min korg, 4 stora paket Wasa sport, 4 kaffe paket lavazza bönor, wettextrasor, 2 diskborstar, 2 stora flaskor Yes diskmedel, aco gröddkola och snus. Sen dentosal, nezeril, flux  och bafusin från Apoteket. Då vet ni :). 
Sen skulle jag vilja åka till vårt förråd, hitta lite av mina smyckesverktyg och ett till Retrotäcke.... Kanske ngn till gardin att ta med mig när jag nu vet måtten. Jag har 2 väskor bokade så det borde rymmas. Tror Tomas vill ha mer snus å kaffe...


Inga kommentarer: