måndag 25 augusti 2014

Möbelfixeri

Idag har vi först avlusat alla djuren och även gasat hela huset, upptäckte nämligen löss i vilses päls och for i ilfart till Petco. Där hjälpte dom mig, man måste ha lusskydd på alla djur som vistas ute, blir garanterat angripna annars... Hm, men bra, nu vet jag det! Köpte det värsta och en slags gas som man skulle sätta på varje våning. Stänga dörrarna i 2 timmar å alla va tvungna att va ute. Så högt solskydd och vatten till alla. Lova och vilda solade å badade, jag och Tomas slipade å målade å sprayade. Vi har börjat fixa dessa blaffiga möbler vi köpte så billigt. Ett köksbord, hyllor å annat. Möblerna här är verkligen my style, överdådliga snirkliga å pampiga. Men behöver så klart lite kul fix. Så efter allt slocknar jag nu pang i säng. Ni har just vaknat till er måndag. På vår måndag ska jag skjutsa flickorna till skolan och jag har en ledig dag. Jag börjar på tisdag. Puss å kram på er alla i regniga Sverige från ett hett LA. :)




Inga kommentarer: