torsdag 14 juni 2012

Är själv den bäste drängen?;)

Änterliiigen har jag gnetat ut varenda fuskstrå från skallen. Nu sitter jag med avfärgning i... Vette fåglarna vad jag tänkt men EN tanke cirkulerar.. Undra om jag ska färga/bleka å klippa mig själv? Som ett experiment bara, en utmaning;) nu vet jag ju att det tillhör de flestas vardag, ja iaf att kladda i en färg, men jag funderar på om jag skulle våga på en frilla. Såg hon krönikören i Amelia och gillade hennes shavning, där är som en bit av luggen rakad.. Men nu ser jag precis att Andreas på jobbet just klippt typ den :) blir ju inte lika ändå och hade jag vågat? Vad är man rädd för? Vad eftersträvar jag egentligen! Kan inte nån ta ett beslut här bara!!??

1 kommentar:

Anonym sa...

Lajsa! Hur tar du ut dem på bästa "skonsammaste" sätt? //Lena