måndag 4 juni 2012

Aldrig i livet!

Hahahahaaa! Jag skrattar så tårarna sprutar. Jag frågade lova om hon hade nån ide på min nästa frisyr.
-Lite blondare askigt, men som nu. -Näää, inte samma! sa jag som är trött (tror jag) på att se mig som en väään varelse. Aaaaaaaaaargh! (avgrundsvrål!?)  Neeeeeej!!! Skriker hon rakt ut!! Du fåååår inte klippa dig!!! näääää!! Hysterin anas:). Jag börjar garva, -jag ska inte klippa dig! Det är ju mig!
-Aaaaargh! Jag kastar bajs på dig om du gör det!
(what????) näha, det var visst inte poppis...:)
-Du kommer se ut som en tant!!
-Nä, vänta ska jag visa vad jag funderar på.. Så bläddrar jag fram detta, apsnygga Roney.
-NEEEJ!! Fuuuuult! Aaaaaldrig!!! Aaaaaaah!!! du kommer se ut som nån som "försöker va cool"
(what? Är den inte sprängd redan isf) ...
Nähäpp, trodde man fick se ut som man ville men inte med tonårsbarn.. eller mannen heller för den delen..

1 kommentar:

Tezz sa...

Hahahaha, så alltså, så länge du ÄR cool, ska du inte försöka låtsas vara cool.... ;)

Blir säkert häftigt (coolt) det du väljer, du gör det nog till "din" stil ändå! :)